Nasadnite na vlnu a dostaňte sa z potkaních pretekov
Staňte sa svojím vlastným šéfom
(Adaptované od Toma Ansona, z Anson Aromatics.)
Vitajte v potkaních pretekoch. Znie to povedomo?
Zvoní budík — znovu — veľmi priskoro. Potkýnate sa do sprchy, narýchlo ssa oholíte a v behu oblečiete. Chytíte veľký muffin (celozrný, samozrejme) a ešte väčšiu termosku kávy, pri tom ako bežíte cez dvere.
Ledva stihnete dôjsť na stanicu, keď príde váš vlak. Potom ďalšiu hodinu sedíte v prepchatom kupé , snažíte sa vypiť kávu a prečítať si noviny. Nakoniec z toho bude vaša jediná pokojná časť dňa.
Na konci cesty vlakom, vzniknú ďalľie preteky, aby ste sa dostali do práce. Strkajúci dav sa tlačí z každej strany. Aká je to úľava, ked sa konečne dostanete do svojej maličkej kabínky a naberiete dych. Potom, o osem, desať, alebo dvanásť hodín, idete naspäť domov a ráno sa celý tento proces začne znova.
Veľa stresu, málo bezpečia — a nikdy dosť času alebo peňazí, aby ste žili živoť, o ktorom ste vždy snívali.
Je toho viac, prečo sa oplatí žiť, musí byť.
Uskutočňovanie svojich snov a prečo to je také ťažké
Už ste niekedy rozmýšľali, alebo sa pýtali sami seba, aké by to bolo byť finančne nezávislý? Už som si túto otázku dávala toľko krát. Naozaj som si nikdy nevedela predstaviť, aké by to bolo.
Rozmýšľala som o tom, hovorila som o tom a snívala som o tom, a divila som sa nad tím, či by niečo takého bolo vôbec možné. V súčasnej ekonomickej situácii sú príležitosti na niečo také skôr zriedkavé.
Prečo je to tak?
Limitácie korporátnej štruktúry
Poprvé, možnosti zamestnaneckého postupu sú obmedzené.
Čo sa stane vo väčšine korporácií, keď vymenia riaditeľa? Povýšia niekoho z vnútra spoločnosti? Nie, vo väčšine prípadov privedú niekoho nového. Hľadajú novú krv, človeka zvonku. To znamená. že v podstate nikdy sa nechystajú načrieť do vlastných radov a niekoho vytiahnuť, všakže?
Veľmi zriedka.
A tak, pre zamestnanca, ktorý je na samom spopdku tejto pyramídovej štruktúry, to najlepšie v čo môže dúfať je, že sa može vyšplhať na stredný manažment. A často sa stáva, že ľudia idú do dôchodku z tej istej pozície, ako keď začínali.
Po druhé žiadne miesto nie je úplne isté.
Veľa ľudí sa stáva obeťou zoštíjľovania spoložnosti, spájania spoločností, výpredajov a akvizícií. A dnes, vidíme stále viac a viac zamestnávateľov, ako odchádzajú do zahraničia. Dnešní pracujúci strácajú svoje bezpečie, strácajú svoju výplatu.
Je to skutočne smutné, čo?
Iba nedávno jedna počítačová spoločnosť prepustila 9,000 ľudí. Jej vice prezident sedel za svojím stolom, keď prišiel chlapík a podal mu hnedú obálku. Otvoril ju a bola tam jeho výpoveď. Bol to jeho posledný deň v práci. Po 26 rokoch práce pre danú sppoločnosť, pri jeho pozícii, mal pocit, že má istotu. A už sa mu blížil dôchodok. Ale zrazu to všetko bolo preč. Roztrieštené o skaly..
Cestoval som po svete, do Japonska, Číny a Európy, a stretol som ľudí z rôznych kultúr. A čo som tam videl? To isté čo aj tu. Je to všade. V dnešnom korporátnom svete nie sú žiadne istoty. A ani nebudú.
Po tretie, vašu rodinu to niečo stojí.
Pozrite sa na to, čo sa tu deje: Vaša profesia, váš čas a úsilie avy ste mali nejaký zárobok a pocit bezpečia. Robíte nespočetné obete, obetujete život teraz, pre lepší zajtrajšok; dúfate, že vašu oddanosť v práci odmenia postupom a pohodlným dôchodkom. Ale až príliš často sa táto nádej nenaplní.
Ale je ešte niečo, čo je možno ešte horšie: Kým sa naháňate za svojím snom zamestnanca. vaše deti ostávajú doma s opatrovateľkou. Deti poznajú opatrovateľku — a opatrovateľka pozná ich — lepšie než ich otec a matka.
Čo sa deje dnes
Skúsenosti: Skoro všetci moji priatelia sú zamestnanci, vo vyšších zamestnaneckým pozíciách. Všetci mi hovoria to isté: Tie peniaze za to nestoja, pretože nemajú žiadnu slobodu, nemajú žiadny čas na svoje deti.
Hovorím ľuďom, že už nie je nutné, aby ste toto robili.
Farmár: Bol to dlhý deň. Bola to dlhá sezóna. A načo to všetko? Stále budem musieť ísť do banky a požičať si viac peňazí na nasledujúci rok..
A koľko krát ešte zmeškám baseballový zápas svojho syna? Stále ostávam na poli, nestíham večeru.
Kuchár z fast foodu:Vlastne, je to práca; som tam, kde som chcel byť a čas okolo mňa len tak plynie.
Ordinácia u lekára:Ach nie! Nevšimol som si, koľko je hodíns? Toto už je tretí krát za mesiac, čo som prešvihol rande so svojou manželkou.
Ale ako by som mohol ísť teraz domov? Ešte mám ďalších troch pacientov, potrebujem dokončiť tieto tabuľky, a potom o päť minút mám konferenčný hovor s Dr. Jonesom. Viete, mám veľmi rád svojich pacientov, ale nemám život.
Nemusí to byť takto.
Nasadnite na vlnu prichádzajúceho veľkého trendu.
Vlna vytvára akciu. na trend sa pozerám, ako na oceánsku vlnu, ktorá sa blíži k pláži. Surfer, ktorý sa naozaj chce povoziť, nejde za vlnu, aby ho ťahala; miesto kde chce byť, je pred vlnou, aby vás viezla.
Aký je ten prichádzajúci veľký trend?
Viete koľko Baby Boomers sa narodilo v Spojených štátoch medzi rokmi 1946 a 1964?
76 milliónov. To je 1 miliarda po celom svete.
Tieto deti museli mať plienky, museli mať jedlo. Keď rástli, museli mať hračky. Potom to boli šaty, zábava. A neskôr, iný druh jedla, pretože sa z nich stávali tínedžeri, a chceli jesť iné veci.
Keď sa pozrieme na toto obdobie, všimnite si trendy, ktoré vznikli: jedlo pre bábätká Gerber pričlo presne po hrebeni tej vlny. Kto ešte prišiel a postavil sa na čelo tohto trendu? Hračky Fisher Price. A čo sa stalo? Zarobili milióny dolárov. Potom, ako rástli od bábätiek k tínedžerom, čo ssa rozvinulo v 60-tych rokoch? Priemysel s rýchlym občerstvením.
Viete, koľko Baby Boomers dosiahlo v roku 2001 vek 53 rokov? Každých osem sekúnd jeden. A to bude pokračovať po nasledujúcich 18 rokov.
A čo si všetci títo starnúci Baby Boomers želajú? Aby mali dobré zdravie a dlho žili.
Sme na križovatke ďalšieho fenomenálneho trendu.
Najsilnejší trend v dnešnom svete, je mať dobré zdravie. Umiestnite sa tam, staňte sa vlastníkom.
Pred tromi rokmi, to dōTERRA® začala robiť s vedomosťami o aromaterapii, o použití esenciálnych olejov ako prirodzeného spôsobu, ako znovu postaviť naše zdravie. A teraz sa môžeme obzrieť a vidíme tú vlnu, čo sa začína vytvárať. Tá vlna prichádza a každým dňom naberá rýchlosť.
Kde sa chcete umiestniť?
Takže, ako sa dostanete na vlnu, aby stet na nej mohli jazdiť.
Pozrite sa na pyramídu korporátne štruktúry. Na začiatku svojej kariéry ste na spodku. O dvadsať rokov neskôr, 10,000 štiknutých lístkov a tri o tri zlúčenia spoločností neskôr, a vy ste to dotiahli iba na stredný manažment.
No teraz porozmýšľajte o tomto: Aké by to bolo, keby tí, ktorí sú v štruktúre pod vami vás poháňali na vrchol korporátnej štruktúry. Je to iba sen?
Je to sen … ktorý sa stal skutočnosťou.
Žite svoj sen
Skúsenosti: Som riaditeľom svojho vlastného biznisu. Som nezávislá osoba ktorá zamestnáva sama seba. A budujem podnikanie.
Skúsenosti: Som vďačný za možnosť byť riaditeľom svojej vlastnej spoločnosti. Mám nápady, ako by som rád videl vývoj vecí. … a toto podnikanie mi dáva príležitosť pridať a vybrúsiť ďalšie detaily toho čo robím, vo vzdelávaní, i v manažoaní, a skutočne si vážim toho, že to môžem robiť podľa seba,
Skúsenosti: Môžem sa sama rozhodnúť, či budem mať zaplnený deň a budem pracovať od rána do večera. Je moje vlastné rozhodnutie, či sadnem na lietadlo a odletím na vzdialené miesto školiť svoju organizáciu. Môžem sa rozhodnúť, či pôjdem na konferenčný hovor, alebo sa dnes budem hrať na pláži. Možno nie iba dnes, možno celý týždeň.
Ale je to moja voľba; a to je skvelé. Je iba na mne, koľko peňazí chcem zarobiť. Je to vždy len moja voľba.
Network Marketing: silný nový trend v podnikaní
So, what do all of these CEOs have in common? Each is reaping the financial harvest of a powerful trend in the business world today: Network marketing.
The growth of network marketing continues to outpace the retail industry. No matter when or where you begin, you are your own CEO, thanks to the magic of network marketing. It gives you total control over your earning power, your organization and your destiny.
Everyone has equal potential to reach their goals and dreams. Everyone, including you.
The Genius of Network Marketing
Testimonial: For 25 years, we were the CEOs of our own corporation, with a huge staff and many sub-contractors. Financially, we were on top of the world; and then, with the snap of a finger, it was all gone. For seven and a half years, we were financially destitute. We had no dreams, no hope and no future.
But now, we have our health back, we have dreams, we have hope and we have a future as the CEOs of our new company, through network marketing.
We didn’t believe in network marketing. We thought it was a scam; a get-rich-quick scheme. But today, we are the CEOs of our own network marketing business, where we have discovered that it’s the purest form of business: one person helping another to succeed. In the corporate world, that’s not necessarily the case.
How does it work? As an example, let’s take a tube of toothpaste in the grocery store. Let’s say it costs $3.79. That money is divided a number of ways, before it ever gets to the retailer:
- It costs 25¢ for the manufacturer to fabricate each tube of toothpaste. Then he takes a 59¢ cut.
- The national warehouse gets 59¢, and so do the regional and local warehouses.
- Advertising costs 59¢.
- And finally, the retailer gets his 59¢ cut.
However, if the right network marketing company makes the toothpaste that will be sold for $3.79, it’s a completely different story:
- The company takes half of that, about $1.89, to pay for manufacturing, research and development, marketing and so on.
- The rest goes directly to the distributors. Directly to your organization.
Typický model podnikania
V typickom podnikaní je zarábanie peňazí zmierňované záväzkami. Na každý dolár, ktorý príde (a aj vtedy, deď nepríde), určitá suma peňazí ide na nevyhnutné výdaje:
- Platíte prenájom obchodu,
- Platíte poistné na obchod a jeho obsah,
- Platíte platy zamestnancom,
- Platíte zamestnancom výhody.
Takže keď ste zarobili 59¢, nie veľa z toho išlo do vášho vrecka. Ale pri sieťovom podnikaní, je to iné.
- Nemusíte vlastniť ani prenajímať obchod, pretože to môžete robiť z domu.
- Neplatíte poistku, pretože nemáte žiadny obchod, ani sklad.
- Neplatíte žiadne mzdy.
- A pretože nemáte zamestnancov, neplatíte zamestnanecké výhody.
Najlepšie na tom je, že keď dostanete 1.89 eur, všetko z toho, ide do vášho vrecka.Samozrejme dane stále platíte.
Ale ináč všetko je vaše.
To je skvelé.
Podnikanie so skutočnou hodnotou
Bežným nesprávnym dohadom o sieťovom marketingu je, že v skutočnosti nič nevlastníte. Nemáte budovy, nemáte inventár, a tak váš biznis nemôže mať žiadnu skutočnú hodnotu. Ale to nie je pravda.
Keď ste už vybudovali organizáciu so stálym objemom, váš biznis môže mať hodnotu ako ktorýkoľvek iný biznis. A vy ste tam riaditeľom. Ak ho chcete predať a ísť do dôchodku, je to váš biznis na predaj. Alebo keď ho chcete prenechať svojím vnúčatám. je to váš biznis a môžete ho prenechať. A ak sa rozhodnete ísť do dôchodku so zostatkovým príjmom so svojho podnikania, kým máte vo vašej organizácii objem predaja, váš zárobok stále porastie, a dá vám slobodu aby ste mohli robiť, čo len chcete.
Vyberte si tú správnu spoločnosť
Stúpajúci trend alternatívneho zdravia, a sila sieťového marketingu vás posunú nahor. To čo potrebujete urobiť, je vybrať si spoločnosť, ktorá váš výstup bude sponzorovať.
dōTERRA® Essential Oils prináša produkty najvyššej kvality, inovácie, podporu a tréningy pre svojich distribútorov. S výskumnými strediskami, ktoré sa stále rozrastajú, jej poslaním je priniesť svetu nové zdroje zdravia a finančnej slobody, ktoré sa nebudú dať zastaviť.
Čo môže dōTERRA® Urobiť pre Vás
Skúsenosť: Toto je skvelá spoločnosť, a finančne mi umožňuje dosiahnuť môj celoživotný sen.
Skúsenosť: teraz rád chodím do svojej ordinácie, pretože ma baví to čo robím.
Skúsenosť: Teraz platím viac na daniach než čo som predtým zarábal.
Čo môže dōTERRA® urobiť pre vás
Skúsenosť: Ako lekára chiropraktika s 28 ročnou praxou, už ma všetky spoločnosti bombardovali s tým ,aby som vyskúšal ich produkty. Hovorili: „Vyskúšajte naše produkty“. „naše produkty sú najlepšie.“ „Vyskúšatje toto a vyskúšajte tamto“; a ja som vyskúšal. Ale , dōTERRA® skutočne nasadila vyšší štandard, taký, s ktorým nemôže nikto súperiť, a to je čistota produktov. Nemusím sa obávať, či sú produkty dobré; a keď niektorý produkt odporučím pacientovi, veľmi zriedka sa mi stane, že ten pacient povie, „Toto na mňa nezafungovalo.“ A v iných spoločnostiach to veľmi čaasto nie je tak.
Skúsenosť: Predtým, ako som začal podnikať s dōTERRA® Esenciálnymi olejmi, pracoval som 10 rokov na plný úväzok na poli sieťového marketingu. Zarábal som veľa peňazí, mal som skvelý životný štýl. Problém, ktorý som však mal, bol v to, že spoločnosti, s ktorými som pracoval, dlho nevydržali. Bolo to veľmi nestabilné prostredie. Zistil som, že sa cítim ako MLM sirota, ktorá si hľadá skutočný domov.Táto spoločnosť má všetko, čo je potrebné na dobré zázemie: vynikajúci plán odmeňovania, úžasných vedúcich, integritu, tréningovú podporu a čo je pre mňa najdôležitejšie, viem, že tu bude ešte veľmi dlho. Má preverené doterajšie záznamy. Je stabilná.
Tu zarábam krásne peniaze. Mám finančnú bezpečnosť. A mám rodinu aj domov.
Skúsenosť: Napĺňanie cieľov je pre mňa všetkým. Keď človek nemá sen, alebo cieľ, jeho život nestojí na nič. Je dôležité, aby všetky aspekty života boli napĺňané: mentálne, fyzické, duchovné, emocionálne, rodinné a finančné. dōTERRA® dokáže pomôcť so všetkými z nich.
Vidíte, stať sa vlastným šéfom nie je iba o príležitosti na úspech a prosperitu, je to o tom ,čo všetci chceme: šťastie a slobodu.
Otvorené more. objavovanie exotických krajín, nové výzvy, zabudnuté talenty a čas s najdôležitejšími ľuďmi na svete. Nenechajte aby vás paralyzovalo finančné zajatie a aby vám ukradlo vaše sny. Nechajte dōTERRA® aby vám pomohla vrátiť ich späť.
Chyťte vlnu, staňte sa svojím vlastným šéfom.