Zmes Slim & Sassy®Metabolická zmes Slim & Sassy® od dōTERRA® je vlastnou zmesou od doTERRA zložená zo 100% čistých CPTG Certifikovaných čistých esenciálnych olejov terapeutickej triedy, ktorá je vytvorená na to, aby pomohla kontrolovať apetít medzi jedlami. V Slim & Sassy sú esenciálne oleje grapefruit, lemon (citrón) , peppermint (mäta), ginger (zázvor), a škorica. Iba pridajte 8 kvapiek do pol litra vody (bežná veľkosť fľaše s vodou) a pite medzi zdravými jedlami počas dňa, aby vám pomohol kontrolovať hlad počas dňa, upokojil žadúdok a pozdvihol náladu. na masážne, aromatické aj vnútorné použitie. |
Revolúcia vo Wellnesse
Baby Boomers a ďalší triliardový priemysel
Obsadiť si miesto v nadchádzajúcom triliardovom priemysle. Čo by to pre vás znamenalo?
Pohľad do budúcnosti:
Koľko by ste zaplatili za pohľad do budúcnosti. Alebo, čo je dôležitejšie, ak by ste videli do budúcnosti, využili by ste to? Alebo by to bola iba ďalšia zmeškaná príležitosť?
- Akcie, ktoré ste mali predať,
- Pozemky, ktoré ste mali kúpiť,
- Príležitosť, ktorej ste sa mali chopiť, ale neurobili ste to.
Koľko príležitostí vám ešte spadne do lona? Toto je možno vaša posledná šanca.
Dávajte pozor.
Výhody správneho umiestnenia:
Raz a desaťročie sa objaví niečo veľké. V 70tych rokoch to bola mikrovlnka; v 80-tych to bolo video, v 90-tych, to bol počítač a internet.
Ľudia, ktorí boli v správnom čase na správnom mieste v 80-tych rokoch sa stali milionármi. Ľudia na správnom mieste v 90-tych rokoch sa stali miliardármi.
Čo si myslíte, že sa stane v ďalších niekoľkých rokoch?
Vo svojom best selleri, The Next Trillion (Ďalší trilión), uznávaný ekonóm, Paul Zane Pilzer, hovorí,
Do roku 2010, ďalší $1 trillión ročne z ekonomiky Spojených Štátov pôjde na wellness priemysel, kedy bude zdravým ľuďom poskytovať produkty, ktoré im pomôžu cítiť sa zdravšie, vyzerať lepšie, spomaliť účinky starnutia, alebo predchádzať chorobám, aby v prvom rade ani nevznikli.
Rozmýšľajte o tom: Väčšina predaja v oblasti wellnessu pred dvomi desaťročiami ani neexistovala. Dnes už majú okolo $200 miliárd z predaja ročne — čo je asi polovica toho, čo sa minie v Spojených štátoch ročne na automobily, $200 miliárd ročne; do roku 2010, $1 trillión — to je $1,000 miliárd ročne.
Pre tým, čo nie sú na matematiku, to je 500% rast.
Ako me možný takýto rast?
Ako sa takýto rast dá predvídať?
Dve slová: Baby Boomers.
20 rokov ste o nich počúvali; 20 rokov diktovali trendy v našej ekonomike. Nie je už čas, aby ste im začali niečo predávať?
Baby Boomers (v roku 2003) malú teraz 37 to 55 rokov; sú na vrchole produktívneho veku, majú väčšiu kúpnu silu.
Boomers sa už pričinili o rozmach v stavebníctve, športové autá, osobné počítače a internet. Skrátka, Boomers, a veci, ktoré chcú už teraz predstavujú $5 trilliónov našej $10 trilliónovej economiky. Aj keď tvoria iba 30% populácie, robia 50% Hrubého Domáceho Produktu. A čo viac, chystajú sa pridať $1 trillión k týmto $5 trilliónom, ktoré minú každý rok, aby uchránili jedinú vec, v ktorú dúfajú viac neá v akúkoľvek športové vozidlo, alebo počítač, svoju mladosť.
Mladosť. Anti-Aging. Zdravie. Wellness.
Ďalšia veľká vec.
Počas ďalších 10-tich rokov americkí Baby Boomers zvýšia svoje výdavky na wellness služby z dnešných približne $200 milliónov, na $1 trillión.
$1 trillión: to je $2.7 miliardy každý deň; $114 milliónov každú hodinu; $1.9 millióna každú minútu. Bezprecedentná príležitosť pre tých, čo ju vidia, pre tých, ktorí pre to chcú niečo urobiť.
Ale ako sa zapojiť do zarábania? Máte štyri možnosti:
- Ako lekár,
- Ako výrobca,
- Ako predajca, alebo
- Ako distribútor
Zdravotníci, ako doktori, maséri, chiropraktici a prírodní liečitelia v nadchádzajúcich rokoch zarobia veľké peniaze,
- Ak majú dosť peňazí na to, aby splatili pôžičku za štúdium,
- Ak dokážu udržať krok so svojimi poisťovňami, a
- Keď vymenia svoj čas za peniaze
Výroba je skvelý biznis, ak máte milióny, ktoré môžete investovaťdo:
- infraštruktúry,
- patentov,
- výskumov a
- posielania a prijímania.
Maloobchod? Určite áno, ak si môžete dovoliť poplatky za franšízu, sedemdenné pracovné týždne, reklamu, a problémy s inventárom a zamestnancami.
Distribúcia? No, najväčšie osobné majetky za posledné tri desaťročia získali ľudia, ktorí našli lepší spôsob, ako distribuovať veci, radšej než lepšie spôsoby ako veci vyrábať: ľudia ako Sam Walton z WalMartu, Fred Smith z Federal Expressu, a Jeff Beezose z Amazon.com. Čo majú títo ľudia spoločné? Všetci boli, alebo sú distribútori.
Ale tam, kde Walton a Smith našli lepšie spôsoby ako fyzicky distribuovať produkty, ktoré zákazníci už vewdeli, že chcú, noví miliadrári 21-vého storočiaazarábajú svoj majlant tak, že učia zákazníkov o nových produktoch a nových distribučných kanáloch.
Sam Walton založil WalMart až keď mal 44 rokov. Kým mal 61, bol z neho najbohatší človek v Amerike. Walton našiel spôsob, ako lepšie distribuovať produkty cez maloobchod; ale objavila sa nová sila, ktorá zrevolucionalizovala veľkoobchodnú distribúciu produktov.
Je tu piata možnosť.
dōTERRA® Essential Oils, znovu objavila a zjednotila starodávne zdravotné tajomstvá s modernou vedou, aby mohla distribuovať najlepšie wellness produkty, aké boli kedy vyrobené.
Sila Esenciálnych olejov dōTERRA®
Skúsenosti: Táto spoločnosť má všetko z tohto:
- skvelý vyplácací plán,
- úžasných vedúcich,
- integritu,
- školenia,
- podporu,
a čo je pre mňa najdôležitejšie, budú tu dlho. Majú overený track record. Je absolútne stabilný.
Globálny úspech doTERRA® je v tom, že pomáha ľuďom, ako ste vy a ja, aby profitovali z revolúcie wellnessu a prosperovali tak, ako nikdy predtým. S jednými z najjedinečnejších produktov výživy a osobnej starostlivosti, aké boli kedy vyrobené, vám dōTERRA® Essential Oils ponúka výnimočnú príležitosť zlepšiť si zdravie, a zarobiť si svoj kúsok triliónového trhu.
Či už budete pracovať lokálne alebo globálne, z domu alebo z kancelárie, táto výnimočná spoločnosť vám poskytne návody, distribučný model a systém podpory podnikania, ktorý vám dramaticky obohatí život.
Sila spoločnosti dōTERRA® Essential Oils
Skúsenosti: Toto je úžasná spoločnosť, a umožnila mi, finančne, aby som uskutočnil svoje celoživotné sny.
Lepšie produkty, lepšia distribúcia, lepšia príležitosť.
Wellness produkty: Najlepšia podnikateľská príležitosť v súčasnej dobe a predvídateľnej budúcnosti.
Prečo?
Pretože 50 milliónov Baby Boomers, s $1,000 miliardami v hodtovosti sa nedá zastaviť. Chcú sa korčuľovať na in-linoch, chcú riadiť šporťáky, nechcú starnúť.
A sú ochotní minúť čokoľvek na to, aby to dostali.
V prichádzajúcich desiatich rokoch, iba americkí Baby Boomers zvýšia svoje výdavky na služby wellnesu z dnešných približne $200 miliárd na $1 trilliónov. Chceme, aby ste sa mohli cítiť skvelo a prosperovať prostredníctvom úžasného celosvetového úspechu dōTERRA®. Toto môže byť vaša posledná šanca. Nenechajte si ujsť túto príležitosť. Chyťte ju teraz, kontaktujte ma.
Pridajte sa k nám. Môžete sa tešiť z najlepších wellness produktov, ktoré boli kedy vyrobené, a zarobiť krásny majetok v najväčšej finančnej príležitosti svojho života.