fbpx

Revolúcia vo Wellnesse

Zmes Slim & Sassy®

Metabolická zmes   Slim & Sassy®  od dōTERRA® je vlastnou zmesou od doTERRA zložená zo 100% čistých CPTG Certifikovaných čistých esenciálnych olejov terapeutickej triedy, ktorá je vytvorená na to, aby pomohla kontrolovať apetít medzi jedlami.  V Slim & Sassy  sú esenciálne oleje grapefruit, lemon (citrón) , peppermint (mäta), ginger (zázvor), a škorica. Iba pridajte 8 kvapiek do  pol litra vody (bežná veľkosť fľaše s vodou) a pite medzi zdravými jedlami počas dňa, aby vám  pomohol kontrolovať hlad počas dňa, upokojil žadúdok a pozdvihol náladu. na masážne, aromatické aj vnútorné použitie.

Slim & Sassy – Metabolic Blend 15ml (31370005)
Cena: €33,60

Navštivit eShop

Revolúcia vo Wellnesse

Baby Boomers a ďalší triliardový priemysel

Obsadiť si miesto v nadchádzajúcom triliardovom priemysle.  Čo by to pre vás znamenalo?

Pohľad do budúcnosti:

Koľko by ste zaplatili za pohľad do budúcnosti. Alebo, čo je dôležitejšie, ak by ste videli do budúcnosti, využili by ste to?  Alebo by to bola iba ďalšia zmeškaná príležitosť?

  • Akcie, ktoré ste mali predať,
  • Pozemky, ktoré ste mali kúpiť,
  • Príležitosť, ktorej ste sa mali chopiť, ale neurobili ste to.

Koľko príležitostí vám ešte spadne do lona?  Toto je možno vaša posledná šanca.

Dávajte pozor.

Výhody správneho umiestnenia:

Raz a desaťročie sa objaví niečo veľké.  V 70tych rokoch to bola mikrovlnka; v 80-tych to bolo video, v 90-tych, to bol počítač a internet.

Ľudia, ktorí boli v správnom čase na správnom mieste v 80-tych rokoch sa stali milionármi. Ľudia na správnom mieste v 90-tych rokoch sa stali miliardármi.

Čo si myslíte, že sa stane v ďalších niekoľkých rokoch?

Vo svojom best selleri, The Next Trillion (Ďalší trilión), uznávaný ekonóm, Paul Zane Pilzer, hovorí,

Do roku 2010, ďalší $1 trillión ročne z ekonomiky Spojených Štátov pôjde na wellness priemysel, kedy bude zdravým ľuďom poskytovať produkty, ktoré im pomôžu cítiť sa zdravšie, vyzerať lepšie, spomaliť účinky starnutia, alebo predchádzať chorobám, aby v prvom rade ani nevznikli.

Rozmýšľajte o tom: Väčšina predaja v oblasti wellnessu pred dvomi desaťročiami ani neexistovala.  Dnes už majú okolo $200 miliárd z predaja ročne — čo je asi polovica toho, čo sa minie v Spojených štátoch ročne na automobily, $200 miliárd ročne; do roku 2010, $1 trillión — to je $1,000 miliárd ročne.

Pre tým, čo nie sú na matematiku, to je 500% rast.

Ako me možný takýto rast?

Ako sa takýto rast dá predvídať?

Dve slová: Baby Boomers.

20 rokov ste o nich počúvali; 20 rokov diktovali trendy v našej ekonomike.  Nie je už čas, aby ste im začali niečo predávať?

Baby Boomers (v roku 2003) malú teraz 37 to 55 rokov; sú na vrchole produktívneho veku, majú väčšiu kúpnu silu.

Boomers sa už pričinili o rozmach v stavebníctve, športové autá, osobné počítače a internet. Skrátka, Boomers, a veci, ktoré chcú už teraz predstavujú $5 trilliónov našej $10 trilliónovej economiky.  Aj keď tvoria iba 30% populácie, robia 50% Hrubého Domáceho Produktu.  A čo viac, chystajú sa pridať $1 trillión k týmto $5 trilliónom, ktoré minú každý rok, aby uchránili jedinú vec, v ktorú dúfajú viac neá v akúkoľvek športové vozidlo, alebo počítač, svoju mladosť.

Mladosť.  Anti-Aging.  Zdravie.  Wellness.

Ďalšia veľká vec.

Počas ďalších 10-tich rokov americkí Baby Boomers zvýšia svoje výdavky na wellness služby z dnešných približne $200 milliónov, na $1 trillión.

$1 trillión: to je $2.7 miliardy každý deň; $114 milliónov každú hodinu; $1.9 millióna každú minútu.  Bezprecedentná príležitosť pre tých, čo ju vidia, pre tých, ktorí pre to chcú niečo urobiť.

Ale ako sa zapojiť do zarábania?  Máte štyri možnosti:

  • Ako lekár,
  • Ako výrobca,
  • Ako predajca, alebo
  • Ako distribútor

Zdravotníci, ako doktori, maséri, chiropraktici a prírodní liečitelia v nadchádzajúcich rokoch zarobia veľké peniaze,

  • Ak majú dosť peňazí na to, aby splatili pôžičku za štúdium,
  • Ak dokážu udržať krok so svojimi poisťovňami, a
  • Keď vymenia svoj čas za peniaze

Výroba je skvelý biznis, ak máte milióny, ktoré môžete investovaťdo:

  • infraštruktúry,
  • patentov,
  • výskumov a
  • posielania a prijímania.

Maloobchod?  Určite áno, ak si môžete dovoliť poplatky za franšízu, sedemdenné pracovné týždne, reklamu, a problémy s inventárom a zamestnancami.

Distribúcia?  No, najväčšie osobné majetky za posledné tri desaťročia získali ľudia, ktorí našli lepší spôsob, ako distribuovať veci, radšej než lepšie spôsoby ako veci vyrábať: ľudia ako Sam Walton z WalMartu, Fred Smith z Federal Expressu, a Jeff Beezose z Amazon.com.  Čo majú títo ľudia spoločné?  Všetci boli, alebo sú distribútori.

Ale tam, kde Walton a Smith našli lepšie spôsoby ako fyzicky distribuovať produkty, ktoré zákazníci už vewdeli, že chcúnoví miliadrári 21-vého storočiaazarábajú svoj majlant tak, že učia zákazníkov o nových produktoch a nových distribučných kanáloch.

Sam Walton založil WalMart až keď mal 44 rokov.  Kým mal 61, bol z neho najbohatší človek v  Amerike.  Walton našiel spôsob, ako lepšie distribuovať produkty cez maloobchod; ale objavila sa nová sila, ktorá zrevolucionalizovala veľkoobchodnú distribúciu produktov.

Je tu piata možnosť.

dōTERRA® Essential Oils, znovu objavila a zjednotila starodávne zdravotné tajomstvá s modernou vedou, aby mohla distribuovať najlepšie wellness produkty, aké boli kedy vyrobené.

Sila Esenciálnych olejov dōTERRA®

Skúsenosti: Táto spoločnosť má všetko z tohto:

  • skvelý vyplácací plán,
  • úžasných vedúcich,
  • integritu,
  • školenia,
  • podporu,

a čo je pre mňa najdôležitejšie, budú tu dlho.  Majú overený  track record.  Je absolútne stabilný.

Globálny úspech doTERRA®  je v tom, že pomáha ľuďom, ako ste vy a ja, aby profitovali z revolúcie wellnessu a prosperovali tak, ako nikdy predtým.  S jednými z najjedinečnejších produktov výživy a osobnej starostlivosti, aké boli kedy vyrobené, vám dōTERRA® Essential Oils ponúka výnimočnú príležitosť zlepšiť si zdravie, a zarobiť si svoj kúsok triliónového trhu.

Či už budete pracovať lokálne alebo globálne, z domu alebo z kancelárie, táto výnimočná spoločnosť vám poskytne návody, distribučný model a systém podpory podnikania, ktorý vám dramaticky obohatí život.

Sila spoločnosti dōTERRA® Essential Oils

Skúsenosti: Toto je úžasná spoločnosť, a umožnila mi, finančne, aby som uskutočnil svoje celoživotné sny.

Lepšie produkty, lepšia distribúcia, lepšia príležitosť.

Wellness produkty: Najlepšia podnikateľská príležitosť v súčasnej dobe a predvídateľnej budúcnosti.

Prečo?

Pretože 50 milliónov Baby Boomers, s $1,000 miliardami v hodtovosti sa nedá zastaviť.  Chcú sa korčuľovať na in-linoch, chcú riadiť šporťáky, nechcú starnúť.

A sú ochotní minúť čokoľvek na to, aby to dostali.

V prichádzajúcich desiatich rokoch, iba americkí Baby Boomers zvýšia svoje výdavky na služby wellnesu z dnešných približne $200 miliárd na $1 trilliónov.  Chceme, aby ste sa mohli cítiť skvelo a prosperovať prostredníctvom úžasného celosvetového úspechu dōTERRA®.  Toto môže byť vaša posledná šanca. Nenechajte si ujsť túto príležitosť. Chyťte ju teraz, kontaktujte ma.

Pridajte sa k nám.  Môžete sa tešiť z najlepších  wellness produktov, ktoré boli kedy vyrobené, a zarobiť krásny majetok v najväčšej finančnej príležitosti svojho života.

 

Podobné články